dinsdag 20 september 2011

Jammen

Vanavond heb ik met twee studenten aan onze "Talent Show" act gewerkt. We gaan "Blackbird" zingen van de Beatles, op een soort "Acda & de Munnik unplugged manier". Ik speel op de piano en Linda en Becky zingen (en ik zing ook een stukje mee). De show is bedoeld om geld in te zamelen, waarmee de school haar multiculturele zorgprojecten kan promoten en verbeteren. Tijdens ons oefenen werden we ineens vergezeld door twee 3rde semester studenten. EƩn van hen blijkt op Berkeley (de universiteit van Californiƫ) zang te hebben gestudeerd. Met z'n vieren gaan we daarom ook een "Gladys Night & the Pips" act doen. Naast deze acts ben ik ondertussen ook al in een andere act verzeild geraakt: een soort musical-act waarin we de school en de "ethische gedragscodes" op de hak gaan nemen. Dat doe ik met weer twee anderen. Tot slot ga ik op de avond zelf langs de tafels met gasten om (tegen betaling) karikatuurtekeningen te maken. Zo schrijvende blijkt dat ik wel heel veel ga doen. Gelukkig kost het voorbereiden weinig tijd:)

1 opmerking: